Feb 9, 2010

Pihtimus

Kas pole mitte hea tunne ärgata hommikul üles, unise peaga vannituppa koperdada ja mõelda endamisi, et paar päeva veel ja siis tuleb nädalavahetus mil saab oma unevõla tagasi magada. On hea eks ?!? Mul oli täna hommikul umbes samasugune tunne. Aga mulle jõudis hommikul kohale, et ma ei saa mitu nädalat korralikult magada. Meeliülendav.

Oli mul ükspäev hea tuju. Kuulasin Eestimaa hiphop muusikat ja mõtlesin, et miks Viljandis keegi sellega ei tegele. (ei, mul ei tulnud mõtet ise muusikat tegema hakata). Ja läksin siis julgelt Legendaarne Records OÜ kodulehele, võtsin kontakti kastikese lahti ja saatsin neile (palve-)kirja Viljandis mõni kontsert/pidu korraldada. Huvitav kas ma tegin ennast lolliks ? Eks see selgub siis, kui ma vastuse saan, või üldse ei saa. Aga kui mingid härrad siia maale nüüd kontserti andma tulevad, siis peate mulle küll pileti välja tegema.

Ja siis tahan endale perverdi mantlit/jakki ka. www.newlook.co.uk/1787652/178765216/ProductDetails.aspx



No comments: